Четверг, 18.04.2024, 19:22

Черновицкий Велоклуб
Приветствую Вас Гость | RSS |
Форма входа
Логин:
Пароль:
Меню сайта
Категории раздела
Познавательные статьи о велосипеде [3]
Техника катания [18]
Выбор велосипеда [5]
Оборудование и аксессуары [10]
Эксплуатация и обслуживание [9]
Начинающим [6]
Здоровье [5]
Разное [37]
Последние сообщения Форума
  • super-p-force отзывы
    (14.04.2024, 02:07) [staletnnln]

  • Улучшаем сайт!
    (05.01.2024, 17:36) [dtaletipge]

  • Просто покатушки
    (30.11.2023, 18:04) [Antonioagv]

  • поломки после приобретения
    (20.11.2023, 15:27) [italetbkkk]

  • Добавление картинок
    (11.09.2023, 22:42) [vtaletqwkq]

  • Какой icq клиент лучше?
    (13.08.2023, 13:26) [etaletkxyy]

  • продам specialized epic fsr 2006
    (15.06.2023, 20:32) [ntaletmpwc]

  • Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всего ответов: 38

    Погода в Черновцах


    Курс доллара


    Поиск
    Архив записей
    Главная » 2009 » Июнь » 9 » Успокоитель цепи
    Успокоитель цепи
    00:18

    Заспокоювачі коливань велосипедного ланцюга

    ( заспокоювачі ланцюга )

    Заспокоювач коливань виключає зіскокування ланцюга з ведучої зірочки (або його перескокування на передніх зірочках) від поштовхів та вібрацій під час приземлень та подолання перешкод на великій швидкості, а також дещо зменшує амплітуду коливань ланцюга.
    Отже, з точки зору безпеки, такий пристрій є вкрай необхідним для швидкісного спуску, для катання по бездоріжжю та стрибків на трамплінах - у дисциплінах, які пов'язані з екстремальним використанням гірського велосипеда.
    Є два способи закріпити заспокоювач на рамі.
    Перший - класичний спосіб, коли пластина заспокоювача притискається до торця кареточної труби рами правою чашкою каретки, показаний на рисунку зправа. Другий спосіб закріплення заспокоювача - трьома гвинтами до фланця на рамі, показаний на рисунку зліва.


    Рис.1  Варіанти кріплення заспокоювача до рами.



    Класичний спосіб закріплення заспокоювача

    Як можна побачити, в заспокоювача змонтованого класичним способом, каретка, що пропущена через отвір у пластині, притискає пристрій до рами своєю правою чашкою. Декілька маленьких гвинтів мають гострі конічні закінчення. Після закріплення заспокоювача чашкою каретки, ці гвинти вкручують у торець кареточного вузла рами, щоби заспокоювач не провертався (приблизно, як в апараті Ілізарова). Оскільки заспокоювач такого типу можна закріпити практично на будь-якій рамі, вам доведеться підбирати ту модель заспокоювача, яка буде враховувати специфику конструкції саме вашої рами: моношарнир або вигнутий догори свінгарм чи стандартні нижні пір'я.
    Читайте далі!


    Рис.2  Заспокоювач з класичним закріпленням.



    Закріплення заспокоювача гвинтами

    У 2000р. було прийнято міжнародний стандарт закріплення заспокоювачів (ISCG - International Standard Chain Guide mount) на рамах для екстремального катання. Згідно цього стандарту, нові рами мають на кареточному вузлі спеціальний фланець з трьома монтажними отворами. Стандарт було введено, щоби уникнути проблем з проворотом та зазорами, які властиві старій системі монтажу. Цей спосіб забезпечує міцне закріплення та надійну фіксацію заспокоювача на рамі, а також значно спрощує сам процес монтажу.

    Якщо планується обладнати ровер заспокоювачем, який має кріплення міжнародного стандарту, рама обов'язково повинна мати такий фланець, інакше закріпити заспокоювач буде неможливо - він посто відвалиться. Цей метод виключає необхідність робити "сендвіч" з кареткою, та вкручувати загострені фіксуючі гвинти в раму.
    Погляньте на ліву частину першого рисунку - якщо кареточний вузол рами вашого ровера виглядає саме так, то доведеться придбати заспокоювач з кріпленням міжнародного стандарту (заспокоювач з класичним способом закріплення буде неможливо використовувати).


    Типи заспокоювачів в залежності від способу закріплення та конфігурації рами

    Існує багато різних заспокоювачів. Для прикладів обрані найбільш характерні, фірми MRP, яка є одним з ініціаторів введення міжнародного стандарту.
    Отже, по-перше, заспокоювачі бувають двох типів: назвемо їх умовно Тип 1 та Тип2, (рис. 4). Це означає, що не кожен класичний заспокоювач пасуватиме до вашої рами. Чимало фірм випускають варіанти класичних заспокоювачів для рам з ВИСОКО розташованими нижніми пір'ями або для рам зі СТАНДАРТНИМИ нижніми пір'ями.


    Рис.3  Типи заспокоювачів в залежності від способу закріплення та конструкції рами.


    Заспокоювачі першого типу (картинка зліва на рис.3)
    мають два захисних кільця, які пригвинчуються до правої корби. Кільця є суцільними та обертаються разом з корбами як один вузол. Такий тип заспокоювачів пасує для роверів з високим розташуванням нижніх пір'їв.(Наприклад: Santa Cruz Bullitt, Orange 223, Yeti ASX, Ellsworth Joker). В основному вони безвідмовно працюватимуть на більшості моношарнірних роверів з високим розташуванням нижніх пір'їв. Заспокоювачі першого типу випускаються випускаються у двох виконаннях: міжнародному (ISCG) та класичному. Те чи інше виконання застосовують в залежності від того, на яке кріплення розрахована ваша рама.


    Рис 4. Yeti ASX - рама з високим розташуванням нижніх пірїв.



    Рис.5  Заспокоювач першого типу для рам з високим розташуванням нижніх пір'їв.

    Заспокоювачі другого типу (середня картинка на рис.3)
    мають лише одне кільце, яке пригвинчується до правої корби, а ще одне НЕРУХОМЕ кільце кріпиться до пластини заспокоювача та до рами. Внутрішнє кільце є розрізним, щоби дозволити "стандартним" нижнім пір'ям такої рами (наприклад, як у Kona Stinky, Intense Uzzi SLX, або Specialized Big Hit) рухатись НЕ ВДАРЯЮЧИСЬ об нього.


    Рис.6  Kona Stinky Primo - рама з характерним нижнім розташуванням пір'їв
    та класичним закріпленням заспокоювача.



    Рис.7  Заспокоювач другого типу для рам з нижнім розташуванням пір'їв.

    Якщо у вас велосипед зі "стандартним" нижнім розташуванням пір'їв, або нижні пір'я не дуже високо розташовані, тоді це буде саме те, що вам потрібно. Конструкція таких пристроїв трохи складніша, і тому вони дорожчі, ніж заспокоювачі прешого виду. Заспокоювачі другого типу також випускаються у двох виконаннях: міжнародному (ISCG) та класичному. Як і в першому випадку, те чи інше виконання застосовують в залежності від того, на яке кріплення розрахована ваша рама.

    Заспокоювачі третього типу
    Заспокоювачі третього типу дозволяють користуватись переднім перемикачем без втрати натягу ланцюга, якщо пристрій змонтований правильно. Найбільша ведуча зірочка системи замінюється захисним кільцем для середньої зірочки.

    Клікнути для збільшення
    Рис 8. Заспокоювач третього типу в обох конструктивних виконаннях

    Заспокоювачі цього виду також випускаються у двох виконаннях: міжнародного (ISCG) і класичного типу. Пристрої третього типу мають лише один нижній ролик, в той час як ті, що розраховані на роботу з однією ведучою зірочкою (без переднього перемикача) завжди мають два ролика.

    Клікнути для збільшення
    Рис 9. Диаграма для підбору заспокоювача

    Додатково слід зауважити, що у деяких двохпідвісочних велосипедів при використанні певних марок заспокоювачів можуть виникнути проблеми з зазорами між елементами пристрою та елементами підвіски.

    Інша важлива особливість заспокоювачів у тому, що вони випускаються різних розмірів для роботи з ведучими зірочками, які мають різну кількість зубців та різні приєднувальні розміри. Тобто, якщо використовується ведуча зірка на 5 бонок з 42 зубцями, вам буде потрібно підібрати заспокоювач відповідного розміру. Слід також пам'ятати, що зірочки відрізняються не лише кількістю отворів під бонки. Ці отвори можуть бути розташовані по колах чотирьох різних диаметрів (див. Рис.9).
    Якщо планується брати участь у змаганнях, то на велосипед монтується заспокоювач, який розрахований на зірочки з 36-44 зубцями. Слаломні заспокоювачі розраховані на роботу з зірочками на 36-40 зубців. Міні-заспокоювачі працюють з зірочками на 30-34 зубці. Заспокоювачі, що призначені для встановлення рекордів швидкості - з зірочками на 44-50 зубців.

    Деякі виробники комплектують свої заспокоювачі спеціальними адаптерами.


    Рис 10. Адаптер для рам, що не мають фланця

    Отже, слід знати своє обладнання. Яким чином буде закріплена пластина заспокоювача? Ведуча зірочка якого розміру застосовується? Заспокоювач якого типу слід вибрати? Перевірте, як розташовані бонки на правій корбі - на захисному кільці заспокоювача отвори повинні мати таке саме розташування. Якщо ви зможете відповісти на ці запитання тут, ви не будете мати складнощів, замовляючи заспокоювач по інтернету.




    Рис.10  Цікаве виключення з правил: Santa Cruz Bullitt - рама з високим розташуванням нижніх пір'їв,
    на яку встановлений заспокоювач другого типу.



    Рис.11  Заспокоювач другого типу на рамі Santa Cruz Bullitt.

    Источник: http://www.velomax.lviv.ua/
    Категория: Оборудование и аксессуары | Просмотров: 2617 | Добавил: val13 | Рейтинг: 0.0/0 |
    Всего комментариев: 4
    1 val13  
    0
    Статья специально для Серёги cool

    2 diesel  
    0
    сержик ето оценит cool

    3 mickeman  
    0

    4 сержик  
    0
    Спасибо,оценил)))хоть я и не тот сержик которому это предназначалось,но и мне тоже очень помогло))

    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Друзья сайта
    Черновицкий Клуб 4x4 Рейтинг: cайты о велосипедах
    Android OS - Samsung I5700 Spica
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Сегодня нас посетили:

    Последние комментарии
    walmart ivermectin <a href=https://stromectolt.com>dosage ivermectin for dogs</a> iverme

    hpv ivermectin <a href=https://stromectolt.com/>ivermectin mail order</a> ivermectin ora

    По-моему, какой бред((((

    ---
    Это его задело! Это до него дошло! арабика робуста

    Жаль, что сейчас не могу высказаться - очень занят. Но освобожусь - обязательно напишу что я думаю.

    Особенно шикарные девахи на видео - https://mulatki.pro/

    Copyright MyCorp © 2024Хостинг от uCoz